SENİ MELEKLER ISIRSIN

image

Bir arkadaşımın bana dediği ve yaptığım tablolara bile yansıttığım ne güzel bir dilek bu.
Beni melekler ısırsın.
16 yıl önce oğlumu doğurdum memeden süt emerken göğüs ucumu ısırırdı sonra dişleri çıktı ,ısırırken kanatmaya   başladı.
Umrumdamı tabiki hayır.Beni melek ısırırdı çünki.Bu akşam bir arkadaşımla mesajlaşırken bana aynaya bak dedi ne görüyorsun?Dedim 40 yaşına çok acı çekmiş bir kadın.Dedi iyi bak.Saçlarım beyazladı.Dedi iyi bak.Kaşlarım çıkmış. Dedi iyi bak.Cildim bozuluyor.Dedi iyi bak.Lan amk ne diyon neee.Bakıyorum.Dedi gözlerine bak.Baktım baktım baktım.Gerçekten de gözlerim uzun zamandan beri ilk kez ışıl ışıl bakıyor.Dedim bu mudur? Dedi budur.Evet beni melekler ısırsın Oğlum şimdi yanaklarımı ısırıyor.
Sevdiğim adamım ayım davşan totomu ıstırıyor.Sonuca bakıyorum beni 2 melek ısırıyor.Melekler beni ısırsın Sonuna kadar razıyım.

Minik Davşan

Bir Cevap Yazın

