Öhömmm

Bugun bana korno ettirip duran sist pist diye camdan laf atan delikanliya işaret edip arabasını sağa çektirdim.Yanına edalı edalı yürüyüp camını aralattım ve kulagina şöyle fisildadim. “Bak delikanlı senin arabanda,motor yağına depoluk eden karterini söker,yakit-hava karisimini atesleyen bujini patlatirim.Mazot pompasindan gelen mazotu uzerine puskurdukten sonra Supaplarini soker,senin bir yerlerine sokarim.Alternatörünün urettigi akimi sana baglar,seni regülâtöre ceviririm.Pistonlarini cikarir,munasip bir yerlerine monte ederim.Sonra sanayiden Hasan abiyi ararım,seni onun yanına yollarım.Hasan abi senin kornani söker,sonra seni bana geri yollar.Yanıma döndüğünde artik bana öttürebileceğin bir kornan kalmaz anladin mi” dedim.. Tabikide anladım hanfendi diyip masumca uzaklaştı ^^

Minik Davşan

“Öhömmm” üzerine 2 düşünce

Bir Cevap Yazın

