“Uzak” kelimesi, çok uzak olur eğer gitmezsen. Engin Perçin.

Uzak ? yok öyle birşey gönülden bağlılık varsa yok uzak , bu gece 1000 parçalı hepsi birbirine benzeyen puzzle ıma döndüm aradaki güneşi tamamladım bile işte oğlum dedim çerçeveyi ilk önce tamamladım ayım dedim sıra geldi puzzle ımı döşemeye

image

Sağdaki minnacık ev bizim olsun Ohhh! sevgili Vincent Van Gogh ne güzel kare bu ,bitirene kadar kafamı alt üst etsende bitmesi zaman alsa da sonucu çerçeveye girince harika olacak.

Minik Davşan

Bir Cevap Yazın

