Yakında görüşürüz

Sorunlu bir insanım ben….
Gereğinden fazla düşünüyorum…
Kendi kendime sorular soruyorum…
Cevabı bilinen saçma sapan sorular..
Ve her seferinde kendiyle çelişiyor aklım…
Neden diyorum hep…
Ben neden bu kadar çok değer veriyorum insanlara…
Neden yüzüstü bırakılıyorum her defasında…
Neden güveniyorum hesapsızca…
Her insanı anlayabiliyorum ama
Neden bir kez olsun anlaşılamıyorum…
Neden seviyorum her insanı…
Her şeyi…
Ve neden sevgimin asla olmuyor karşılığı…
Neden saygı duydukça her şeye…
Daha da çirkinleşiyor bu insanlar…
Ön yargılı,nefret kusan…
Düşünmeden hareket eden insanlar…
Bilmiyorum…
Belki bir gün karşılık bulur bu sorularım…
Belki de o zamana kadar..
Terk etmez..

image

Karanfilli ayıcıklıdavşan

“Yakında görüşürüz” üzerine 8 düşünce

  1. Aynısını bunların ben kendime soruyordum bir aralar. Sıralıyordum bu ve benzeri yakınmalarımı. Sonra bir gün cografyadan nefret eden bir coğrafya hocam dedi ki eğer aklına geliyorsa düşündüklerinin hiçbiri saçma değildir. Bunun üzerine düşündüm ki, demek ben buyum. Çözülmesi zor bir labirent. İyisi mi gez dedim kendime, kendi labirentimin içinde. Ama asla çözeme, çözebilecek olsan bile bırak, kendini anla, tanı oku ama çözme! Çözersem eğer ne kalır ki benden geriye? Yüreğinize sağlık efendim ^.^

    Liked by 1 kişi

      1. Seni öyle hissettiren ne ise ne zaman olursa olsun bir yere yaz hemen. Ben öyle boşaltıyorum beynimi. Belki de patlayacakmış gibi olan iç sesindir, onun dili yok sonuçta…

        Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

