AĞLARSA

AĞLARSA anam ağlar gerisi yalan ağlar yalan babalar da ağlar bu gece anam saat 00.00 ı vurdugun da nöbeti babama devir etti gece uyandım babam karanlıkta oturuyor.Daha yeni kalp ameliyatı oldu.Ben ki babamın huriyesi, cevriyesi, haşimesi,işimikçisi en önemlisi çiçeğiyim dedim babam ne oldu sen evladinla bu yaban elde ne yapacaksın dedi on gündür bendeydi ler dostlarimi arkadaşlarımı gittiğim yerleri tek tek gösterdim onlara içleri rahat olsun diye ama yetmedi 65 yaşında koca adam yatağında dikilmiş ağlıyor.Dedim babam öyle güçlü bir evlat  yetistirdin ki bugüne kadar kimse yıkamadı en ağız a alınmayacak hastalık bile beni yıkamadı ben güçlüyüm çünki arkamda hep sen oldun annem oldu bugüne kadar kötü ile karsilasmadigim dostlarım oldu olanida ben sildim babam ben iyiyim  merak etme.Şimdi uyu yarın mis bahceli evine git ekeceklerinizi ekin annem ile ben yakında geleceğim huzur dolu o eve arkadaşlarımı dostlarımı da getireceğim. Sanırım uyudu.Baba çınar ağacıdır, gölgesi yeter.Rahatla uyu babam ahhha annem hırlamaya başladı yorgunluktan.Umarım babam uyanmaz.

“AĞLARSA” üzerine 6 düşünce

  1. Kesinlikle doğru yalnız evlat kaç yaşında olursa olsun anne ve baba gözünde küçücük. ben 35 yaşında ve iki çocuk sahibiyim. Ne zaman annem ve babamla olsam kendimi çocuklarımın kardeşi gibi görüyorum. Onlarla şımarıp coşuyorum. Hala annemin babamın dizine yatan biriyim. Allah herkese anne babalarıyla çoooookkkk uzun güzel sağlıklı ömürler versin.

    Liked by 1 kişi

    1. Hepimiz için dileklerine katılıyorum canım bende 40 yaşında 1 çocuk annesiyim ve babamı öyle ağlarken görünce sanki ben onun babasiymisim gibi teselli ettim tek başıma savastigim için üzüldü ama ikna ettim güçlü olduğuma mutlu çok mutlu gitti evimden

      Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

