Didim Koray Avcı

Neden yine hatırladım ki seni?
Ne oldu da geldin aklıma?
Rastlamaktan korktum ama bırakmadım anılar şehrini…
Kuru akşamlara inat ettim, giydiğim kazakları attım, çırılçıplak gezdim.
Ne oldu da geldin aklıma ?
Acı insana masumiyet verir derdim hep, doğruymuş…
Küçük mutlulukları dostların neşelerinde bulursun, felaket olur sana gülmek, unutamazsın ışıklar söndüğü zaman…
Delilere gülerdim yerli yersiz, sonra oturur kendim delilik ederdim…
Deli olmak da varmış işin ucunda, var olduğun için komik geliyor insanlara ve sen güldürürken zorla ağlattırıyor sözlerin…
Şarkılar inatla söylüyor yalnızlığı…
Neden geldin ki şimdi aklıma ?
Ne güzel içiyordum bu akşam, denizlere dalga olmuştum ki ne gariptir yağmurlu Didim bu akşam…
Ne oldu da geldin aklıma?
Sen inat ettim mi yaparsın bilirim, getirip de yorma aklını boşu boşuna…

image

“Didim Koray Avcı” üzerine 9 düşünce

      1. Ah ah bu kadınlar 😀 bu hikayede bir terslik yokmu sencede 😆 ayı mayi sonuç itibariyle iyi sakla ….

        Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

