Doğrular 1

Radyoda  Leonard Cohen çalıyordu . Masada ise boş kadehler ve devrilimiş içki şişeleri duyordu. Perdeyi aralayıp, pencerden  yansıyan yüzüne baktın. Yoldan gecen her hangi birini görmüş gibi soguk ve tepkisizdin. Ben ise yatakta uzanmış tavana bakıp  sigaramın dumanını savurup rakının hüznünü yaşıyordum.  Dönüp  sehbadan  slim sigaran bir dal alıp yaktın, ilk dumanda  – Artık seni tanıyorum dedin. Yataktan yavaşca doğrulup sigarayı küllüğe bastırarak fısıldadım ”hiç sanmıyorum” dedim … 

“Doğrular 1” üzerine 8 düşünce

      1. Eyvallah öykü ve kısa hikaye olarak yazdığınızı düşünüyorum ‘da enfes olurdu… imla diliniz oldukça estetik vurgular çekici yansima tadında. ..

        Liked by 1 kişi

      2. Can-i gönülden mutlu olurum bu düşüncenize wordpress te gözüme ciddi anlamda çarpan yazılar çıkıyor ellerinizden.. tabiki yazınız..

        Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

