YALANLAR 1 ERKEK TARAFI

Perşembe günü öğleden sonra telefonumda mesajını gördüm – akşam planın yoksa görüşelim. Saat 8 de Galatasaray lisesin önünde buluşmak için anlaştık . 8 e on kala aradın neredesin ben geldim Aslı Han Pasajında sahaflarda kitap bakıyorum dedim. Tamam girişe geliyorum.Pasajın girişine çıktım. Kırmızı ruj, şık kıyafetlerine ve bakımlı havana göze çarpıyordu. İngiliz konsolosunu yüksek duvarlarının karşı kaldırımında sağa dönüp, Nizam pideyi geçip Cumhuriyet meyhanesine giderelim dedin. Kapalı bir ortam anlamsız kasvet bide hesap kazık gerek yok dedim. Balık pazarında “Ablanın yerine” gidelim dedim kıyak ortam sonuçta. Bu gece hesaplar benden demenin üstüne, Yeşilçam filmlerinde çapkın jön bakışı atıp dudaklarımda yara gibi duran gülümsememle hesabi sikim dedim.
Terasa çıktık komi baş garson ve diğer çalışanlar abi hoş geldin merasimin adından “Yeni manitan mı gibi bakıp tebessümde bulundular” Mezeleri seçtik bu mevsimde balık olmaz ızgara alalım, birde 50 lik rakı siparişi verdik. Sen 12 den önce evde olmam lazım ablama bıraktım çocukları dedin. Neden 12 araban bal kabağına mı dönüşecek kaçarken de topuklu kristal ayakkabını bırakacaksın dedim. Mezelerden önce rakıya gömüldük. İkinci evliliğin güzelliğini anlatın. İlk evliliğine de değininden iç burkan hatırladıkça acı veren anılarında paylaştın benimle “Adam saygın bilindik kitapları olan Psikiyatristmış evde ise sadist psikopatın tekiymiş ruh hastası orospu çocuğu evde ayaklarını yıkattı bana iğrenç herif”. Aklımda kalan bir cümle idi sadece. Çıktık kafamız iyi otele gidelim diyerek inceden yazıldım, olmaz eve bırak beni dedin. Taksinin arka koltuğuna oturturduk trafik yoktu, acık camlardan süzülen rüzgar saçlarımızı okşuyordu. Başını omzuma yasladın elini tuttum radyoda Yıldız Tilbe çalıyordu el adamı sözlerini mırıldandın oğlum gülme ama bu şarkıılı çok severim dedin. O an ki halimizi özetliyordu bu şarkı.Yıldız Tilbe candır dedim. Şarkının sözlerine daha bir sesli eşlik ettin .
Saçlarımın boynuna geçti ipek sicim
Gömleğinin bir kolunu darağacı belledim
Yalnızlığın kadınıyım
Alma beni el adamı
Gönlüm isterse gelirim
Bitmeyen aşkla sevişirim
Seyret bak uçurum dağından
Dümdüzdür vadim…
Sitenin girişine geldiğimiz de vedalaştık haftaiçi bi gün bana kahvaltıya geleceğini söyledin. Dönüşte taksinin ön koltuğuna oturdum. Radyoyu kurcaladım R.E.M. – Losing My Religion çalıyordu eve gitmek için erken bi saat çek taksime kaptan dedim.

2 thoughts on “YALANLAR 1 ERKEK TARAFI”

Bir Cevap Yazın

