DOĞRULAR 2

Çok içmiyormusun dedi. Siyah ojeli ruj sürmeyen minnak burunlu  kadın. Beyaz masa örtüsünün üzerindeki boş rakı kadehini doldurup  yeni mezeler siparişleri verdim. Terk eden sevgililerden yada onu hak etmeyen kocayı mı anlatacaksın . İyi bir dinleyiciyim dedim. Slim sigarasını kurgu gibi paketten çıkartıp dudaklarınla adeta öperek sigarayı  “ucuza kaçmayalım”  çok içtik kalkalım hikayemi kulağına fısıldayacağım dedin. Sabahın Üçü ve Deep purple child in time çalıyor sperm  kokan baxırımı çektim, sigaram bitmiş sehpadaki slim sigaradan bir  dal yakıp ısınmış yarım şişe birayı yudumladım yüksek otel odasından şehre baktım. Zifiri bir karanlık ülkem gibi… Evde yarım bıraktığım okumadığım kitaplarım aklıma geldi. Başka yarım bıraktığım işler aklıma geldi, yarım bıraktığım aşklar da geldi. Sigaram bitmeden izmaritini yüksek otel odasının camından fırlattım.

Bir Cevap Yazın

