Asla

Asla iyi bir iş becerdim deme. Durduğun anda yeniden başla. Herşeyi söylemem ama herşeyin resmini yaparım.
Ne yapacağını iyi biliyorsan, gidip de onu yapmanın ne anlamı var? Bilmediğini dene, git başka bir iş çıkar.
Anlaşılmaktan daha tehlikeli bir durum mu var? Tek olmadığını sananlar, her zamankinden daha yalnızdırlar.

image

“Asla” üzerine 2 düşünce

  1. Teşekkür ederim ben yapmadım resmi ama yağlıboya tablo yapıyorum ve bunu da yapmayı çok istiyorum 1_2 aya sergimiz var yetistirebilirsem bloğa atarım senin için sevgilerimle

    Beğen

Bir Cevap Yazın

