MELEKLER ISIRIYOR BENİ

NASIL POLLYANNA OLUNUR?  Pollyanna olmak ! Hayatında kötü giden  birşeyler olmaması anlamına gelmez elbette .. ya da olan bitenleri umursamamak demek değildir
Polyanna olmak…
1. Kural : başına gelen her şeyi sakinlikle karsilamalisin. Ve anlamaya çalışarak kabullenmelisin. İşte hayat tüm acayiplikleriyle karşında !
2. Kural : Ön yargılardan ve kötü düşüncelerden uzakta kal. yargilama suçlama.  Affet. Kötü düşünceler kafanı yorar ve en çok sana zarar verir.
3. Kural : Beterin beteri vardır.  Ve her zaman umacak birşeyler mutlaka vardır. Ararsan bulursun. Çok zor değil .
4. Kural : Kendine küçük mutluluklar bul insanları hayvanları doğayı cocuklari cicekleri sev. Hobilerinle ilgilen. Herşeye ama herseye  rağmen yaşamak güzel şey !
5.Kural : Her zaman 2 seçeneğin olduğunu düşün ve tercihini yap!

Üzülüp ağlamak hasta olmak dibe vurmak mi istersin? Yoksa mutlu olmak hayata tutunmak güçlü olmak mı ? Benim de iki tercihim vardı . Ben hayata tutunup guclu olmayi seçtim . Bu tercihi yaparken  sevgisiyle bana güç katan tüm gerçek dostlarıma minnettarim.
İyi ki varsınız .

image

“MELEKLER ISIRIYOR BENİ” üzerine 8 düşünce

  1. Tabiki 2 yoldan yürüyenler grbundanim zaman zaman dibe vurmuş olsamda aklın yolu mantık dan geciyor..Melek ler daima bizimle 🙂 bazen işbirliği içerisindeler üstelik 😉 hoş ve manali bir yazı elleriniz saglik..

    Liked by 2 people

  2. Şems-i Tebrizi’ nin kırk kuralından biri, benim olumsuzluklarla karşılaştığımda ilk aklıma gelenler arasındadır. Müsadenizle paylaşıyorum ”14. kural: Hakk’ın karşına çıkardığı değişimlere direnmek yerine, teslim ol. Bırak hayat sana rağmen değil seninle beraber aksın. Düzenim bozulur, hayatımın altı üstüne gelir diye endişe etme. Nereden biliyorsun hayatın altının üstünden daha iyi olmayacağını?”

    Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

