OLASILIK

image

Bir kadını mutlu etmek istiyorsanız Boynundan öpün, Ellerini avuçlayıp nefesinizle ısıtın, Saçlarıyla oynayın, öperken koklayın, sıkıca sarılın,sadık olun, hiç bir kızı onun yanında övmeyin, baba evindeki rahatlığı sağlayın, kollarınızın arasına aldığınızda oraya ait olduğunu hissettirin.Sıkıca sarılan o kadına. Ve emin olunki tipinize bakmadan size aşık olacaktır. Size getiren ayaklarını sevin, Size umut dolu bakan gözlerini sevin, Üstünüze sinecek kokusunu sevin, Kalbinde konulduğunuz makamı sevin, Çekingenliğini,Utanışını izleyin. Ve tüm bunlardan sonra o kadının her şeyi ile size ait olduğunu anlayacaksınız.

“OLASILIK” üzerine 15 düşünce

      1. Biliyor musun tatlım ne oldu 🙂 Senin bu yazını çok beğendiğim için tekrar okuyayım istedim, aslında bu ara pek bloguma bakmıyordum, sırf senin yazdıklarını tekrar okumak istediğim için döndüm. O sırada cevabını gördüm, kusura bakma, geç fark ettim 🙂
        Bu arada yazın o kadar güzel ki, bir kadın gerçekten bunu ister.
        Ve ben tüm kalbimle, senin gibi güzel bir kadına gerçekten “oraya ait olduğunu” hissettirecek, güzel bir adam diliyorum ❤

        Liked by 3 people

  1. İşte bu! Kesinlikle farklı bir boyut!
    Ancak buna katlanabilir miyiz bilmiyorum.
    Neolitik çağdan beri kadının ne istediğine hep biz erkekler karar verdiğimiz halde bu yazdıklarının çoğu “shortlist”imizde yer almadı.
    Şimdi Demir çağındayız. Sonuç mu? Tam bir başarısızlık.
    Bu yazdıklarını keşke bütün kadınlar söyleyebilmiş olsaydı da biz erkekler -en azından bir kısmımız- boşuna enerji harcamış olmasaydık.
    Kalemine, yüreğine sağlık,

    Liked by 3 people

  2. Çok güzel bir yazı. Ancak sonuna katılmıyorum. Bir kadın kendine aittir bana kalırsa, tüm insanlar gibi. Ama o adamın kendini olduğu gibi kabul edişinde, ruhunu kaybedebilir aynı zamanda. İnsan birbirine ait olamasa da, birbrine kaynayabilir 🙂 Ah buradan nerelere gider bu düşünüş… Çok tatlı bir kapı aralandı zihnimde, teşekkürler 🙂

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

