SEV’ME ÇOK SEV.

image

“Sen benim masumiyetimsin.. 💙”

Ee seni severken sevmekten başka hiçbir şey gelmiyor ki aklıma… aklım hepten gönlümde.. gönlüm sende.. sen sevgimde… sevgim saf’lığımda.. saf’lığım en masumiyet an’ımda.. an’ım masum.. düşüncem masum.. ben masum.. sen zaten masum.. e bu hepten  tam bir masumiyet hali! İşte bak ben seni nasıl sevmiyeyim ki şimdi yine?! Al sana koskocaman bir sebep daha seni daha da çok sev’meme!! Gel de sev’me!! 

“SEV’ME ÇOK SEV.” üzerine 10 düşünce

  1. Çok iyi bir yazarsınız başarılar. Benim bir bloğuma bakıp yazılarımı beğenmişsiniz ama o kişisel bloğum değil. Kişisel bloğuma göz atmak isterseniz; yusufpacaciblogs.wordpress.com BİRDE BANA İNSTAGRAM YOLUYLA MESAJ ATABİLİR MİSİNİZ SORMAM GEREKEN BİR KAÇ ŞEY VAR…

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

