NEFES1

image

Şimdi yeni yolculuk zamanı hiç bitmeyecek olsun. Sevgi herseyin üstesinden gelir diyerek yalansiz, güven dolu,içten. Babamın gücünü onun ellerinde hissetmek sapasağlam bir el beni hiç bırakmayacak önemseyen bir el .Beğenilmek için değil kendimi ifade etmeyi seviyorum nefes almak gibi yazmak hayalden gerçeğe, nefretten aşka samimiyeti seviyorum.Aklima geleni yazmayı, öyle birşey işte.

“NEFES1” üzerine 6 düşünce

  1. O kadar akıcı ve içten ki yazdıklarınız, zevkle okuyorum. Düşünceleriniz güzel, diliniz güzel, onları harmanlayıp sunuşunuz güzel,… ben de bir nefes gibi içime çekerek okuyorum. Teşekkür ederim, en güzel günler sizinle olsun, sevgiler, nia

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

