AH AŞK.

Mevlana’ya sormuşlar Aşk nedir?

“Ben ol ki bilesin” demiş.
Yunus’a sormuşlar Aşk nedir?

“Dört kitabın manisini okudum hasıl ettim

Aşka gelince gördüm, bir uzun hece imiş.”
Âşık Veysel’e sormuşlar “Aşk nedir?

“Seversin, kavuşamazsın aşk olur…” demiş…
Bir deliye sormuşlar Aşk nedir? 

deli cevap vermiş :”Ben neden deli oldum…” diye?
Hallac’a sormuşlar Aşk nedir?

“Sabredip bekleyin demiş Hallac aşkın ne olduğunu bugün..yarın ve öbür gün göreceksiniz demiş.

O gün katlettiler Hallac’ ı..ertesi gün ateşe attılar..öbür gün küllerini göğe savurdular her bir zerresi Aşk dedi.” …

“AH AŞK.” için 9 yorum

  1. Aşk, kadehe bakıp, içindeki şarabı görmektir,
    Aşk, suretin ardındaki, öze varabilmektir,
    Aşk, öteki yarını, seni tamamlayanı bulup,
    Bir olmaktır, ikiyi bir yapmaktır,

    Aşk, iyi ki varsındır,
    Aşk, hep var olasındır,
    Aşk, İnsanı insan yapandır,
    Aşk, pişirip, oldurandır,

    Aşk, Leyladır, Mecnundur,
    Keremdir, Aslıdır,
    Ferhatdır, Şirindir,
    Aşk Hiç bitmeyen,
    Aşk hep taze,
    Hep diri kalandır,
    Aşk Olsun…

    Aşka dair bir değişte,
    Demiş idim, aşk için böyle,
    Geldi aklıma paylaştım, müsaadenizle
    iyi ve şiirli günler olsun herkese…

    Liked by 1 kişi

Yorum bırakın