GÜLÜŞÜ İLE BENİ OMZUNDA YÜCELTEN SEVGİME.

Bırakma beni 

Bu kirletilmiş ülkenin tozunda 

Bu kuru kalabalıkta sesim tek bilesin

Bir şarkı  armağan et .Yüreğimin pasına

Ne bilim umutlu yalanlar söyle 

Mesale bir şehir kur gökyüzünde bana 

Penceresi yıldızlardan olsun

Perdeleri yagmur tanelerinden 

Ay gündüz olsun .

Bulutlar gece 

Sıradan olmasın gülüşlerin

Yüreğinle bütünleşsin

Sen gülerken 

Yüreğim şiirler yaratmalı her gülüşüne

Ve sen gülerken

Ben umutlar doğurmalıyım gökyüzüne…. 

“GÜLÜŞÜ İLE BENİ OMZUNDA YÜCELTEN SEVGİME.” üzerine 8 düşünce

Bir Cevap Yazın

