Delirmek ama yine de tebessüm.


En feci bir akşam gece adı herneyse yaşıyorum kelimelere ifadeye bakmadan bir ses beni kendime getirdi yine nefesim noktalama işaretleri umrumda değil çiçeklerim 2 aydır susuz yanlarında minicik filiz vermiş sevdiğim ben sana yeni çiçek alırım demiş bir baktım ki sen bu işi 3 güne halledersin kadın dedim yine yeni bir güç üstüm de evet ben yapabilirim yaparım.Çok yorgunum sanırım larvalar ile yarın savaşacağım ve kazanan ben olacağım.En kötüsü de perde asmak.

“Delirmek ama yine de tebessüm.” üzerine 2 düşünce

Bir Cevap Yazın

