Sevdiğim filmlerden,sevdiğim sözler.

“Sevdiğim filmlerden,sevdiğim sözler.” üzerine 8 düşünce

  1. Ne kadar güzel cümleler… Bugün Gündüz Vassaf’ın Ne Yapabilirim? kitabını bitirdim. Öyle bir umut, öyle bir global bakış açısı, öylesine derin ve net tespitler var ki… Bu cümleleri okuyunca; umut hala var dedim kendime… Yeter ki dünyayı bir bütün olarak görebil kardeşim….

    Liked by 1 kişi

  2. Cehenneme Övgü’yü üniversite yıllarımda okumuş ve çok fazla etkisinde kalmıştım. Ne Yapabilirim’i okumadan önce dönüp bir kez daha göz gezdirdim ve yıllardır aslında hiç unutmamış olduğumu farkettim. Sistem denen bir kara delik var ve bunun farkında olmak, ondan kurtulmanın ilk adımı galiba 🙂 sevgiyle…

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

