ÖNEMSİZ 

Az önce Pinokyo ile laflıyorduk. Konu konuyu açtı ve neden yalan söylediğini, burnunun uzamasının ne gibi getirileri olabileceğini sordum kendisine. Burnu ne kadar uzarsa o kadar çok kuşun burnuna tüneyebileceğini söyledi. Sonra konuyu kapattık. Bir sigara yaktık karşılıklı.Peki kuşlar sadece ağaçlara mı konar?

“ÖNEMSİZ ” üzerine 13 düşünce

  1. Ben bu yazıdan şöyle bir bakış açısı çıkardım ki benim hayatımın içersinde olan durumlardan biridir ; Bu dünyada yalancı insanlar seviliyor galiba..

    Liked by 2 people

    1. Haklılık payınız çok büyük geçen gün haklı olduğumu bildiğim bir konuda üstüne yalan katılarak ortamdan haksız olarak çıktım ama şu var ki yalancının mumunu da unutmamalı değerli yorumunuz için çok teşekkür ederim

      Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

