Cin Ali bile çizemeyen ben 

Resim yapmaya ve boyamaya baslamak .Öyle bir kopuş sürecidir ki bu resmi çizmeye başladığım andan bitirdiğim ana kadar geçen sürede başka hiç bir şey ilgi alanıma giremez… Bunu resim yapmakla uğraşanlar çok iyi bilir…Belkide resim yapmak dünyadan kopmak için ürettiğimiz bir bahanedir ..Bu çizim süreci inanılmaz keyiflidir…Resim çizmek konusunda yeteneksizliklerini belirtmek için hani cinali bile çizemem diyen insanlar vardır ya onların da bu durumu anlaması için söyleyebileceğim tek şey yapmaktan en çok zevk aldığınız şey neyse yaptığınız da hani dünyayla alakanız kesilir ya zamanın nasıl geçtiğini anlamazsınız ya bu böyle bişeydir.Kızgın kumlardan serin sulara atlama gibi….:))) Dünyadan sıkıldıysanız resim yapın kendi dünyanızı siz yaratın…İlk resim yapmaya öğretmenlik yaptığım etüt merkezinde çocuklarıma resim yaptırmak için gelen dostum Vasfiş in Eee hocam sen niye oturuyorsun sen de çiz bir şeyler demesi ile başladı 🙈 ve şu ana kadar yardım amaçlı 110 tablo ve 2 karma sergi açmayı başardım lütfen ben resim yapamam demeyin ve deneyin tıpkı balık tutmak gibi tıpkı yazmak gibi belki bir Picasso değilim ama ben resim yaparken çok huzurluyum.Mayıs ayında sergimize bekleriz.Sevgilerimle.

“Cin Ali bile çizemeyen ben ” üzerine 36 düşünce

  1. Çok güzel olmuşlar. Ellerinize ve hayal gücünüze sağlık. Açılacak serginizde kolaylıklar dilerim. Ha bu arada Picasso da resim yaparken yeteneklerini keşfetmişti. Kim bilir belki de yeni yeni Picassolar tanıyacağız. Sizler gibi 🙂

    Liked by 2 people

  2. Tebrik ederim. Başarılarının devamını dilerim hocam. Üç yıl boyunca oğlumu hafta sonları resim kursuna götürdüm. Şimdi 16 yaşında olan oğlum boş vakitlerinde resim yapmak istemiyor. Yetenekli mi evet yetenekli bir çocuk. Ergen dönemi olduğu için geçiş dönemi diye düşünüyorum. Resim yapma yeteneğini geliştirmesini istiyorum. Bunu da zaman gösterecek. Sevgi ve saygılarımla..

    Liked by 1 kişi

    1. Bugün bir arkadaşım ile bu konuyu konuştuk evet tam geçiş dönemleri benim oğlum da harika karikatürler çiziyordu oda bıraktı şimdi lise 3 ve dil okuyor en iyisini yapmışsınız tutkuları onları nereye goturuyor ise oraya gitmeliler

      Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

