Mecidiyeköy metro girişi.

Yüzünü ilk kez gördüğüm zaman, 

Gözlerinde güneş doğdu zannettim. 

Verdiğin bir hediyeydi ay ve yıldızlar 

Şu karanlık ve sonsuz gökyüzüne, sevgilim. 
Ve ilk defa dudaklarından öptüğümde, 

Avucumda dünyanın kımıldadığını hissettim, 

Yakalanmış bir kuşun titreyen kalbi gibi 

Benim emrimi bekler haldeydi, sevgilim. 
Ve, ilk defa yanına uzandığımda, 

Kalbini kalbime çok yakın hissettim 

Ve biliyordum sevincimiz dünyayı saracak 

Ve bu sonsuza kadar sürecek, sevgilim. 
Yüzünü ilk defa gördüğüm zaman… 

Yüzünü, yüzünü , yüzünü , yüzünü…

“Mecidiyeköy metro girişi.” üzerine 8 düşünce

Bir Cevap Yazın

