Öğretmenler günümüz kutlumuydu bugün.


Etrafımda hep tanıdık yüzler, 

Yipranmış yerler, yıpranmış yüzler, 

Aydınlık ve erken bir gün yarışları için, 

Hiç bir yere gitmezler, 
Gözyaşları gözlüklerine dolar, 

İfade yok, ruhlar yok, 

Çevirdim kafamı, kederimde boğulmaya, 

Yarın yok, yarın yok, 
Bir tür eğlence buldum bunu, 

Bir tür keder, üzüntü, 

İçinde olduğum rüyalar, 

En iyileriydi, şimdiye kadar, 
Sana söylemek zordu bunu, 

Hem, üstlenmek zordu, 

Daireler içinde döner insanlar, 

Buradalar, 

Deli dünyada, deli dünyadalar, 
Çocuklar bekliyorlar güzel günleri, 

“Mutlu yıllar”, “iyi ki doğdun”, 

Her çocuk anlıyor, “oturup dinlemeyi”, 

“Oturup dinlemeyi”, 
Okula gittiüimde ürkektim, 

Kimse bilmedi beni, 

“- Öğretmenim, söyle bana ödevimi!” 

Gör beni, gör yüreğimi!” 
Bir tür eğlence buldum bunu, 

Bir tür keder, üzüntü, 

İçinde olduğum rüyalar, 

En iyileriydi, şimdiye kadar, 
Sana söylemek zordu bunu, 

Hem, üstlenmek zordu, 

Daireler içinde döner insanlar, 

Buradalar, 

Deli dünyada, deli dünyadalar

“Öğretmenler günümüz kutlumuydu bugün.” üzerine 9 düşünce

  1. world is a crazy place. I love the song mad world, there is so much despair and pain and yet duality of living means there is also so much hope love and happiness. World is crazy we are crazy it truly is a mad world.

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

