Sadece gel..

Sadece gel..

Pantalonlarim yırtık ,sigaram sarma 

O yüzden çok öksürük

Bırakmak istiyorum tıpkı sen gibi

Sadece gel…

Yol uzun hasret fena 

Senin ile hafta sonu aldığımız tek simit ile doyarim ben 

Senin ile yırtık tişörte pantolon moda 🙂 herşeye varım ben 

İstemem marka olsun ama gri eşofman benim olsun ustune giyerim kaban ımı ama sen koksun.

Aksam eve geldiğinde yeter ki yüzümüz gülsün hoşgeldin ile aydın olsun.

Demledigimiz çay biz olsun ben her istemiyorum dediğimde sen doldurayimmi derken gibi icimiz can dolsun .Ve ozlemimiz askımıza en güzel yol olsun.

Ahaha birde mısır patlagimiz ve cipsimiz olsun ama 1 er paket .

6 thoughts on “Sadece gel..”

Bir Cevap Yazın

