Öyle bir şey.

Yaşamaya çalışıyorum.

Ve direniyorum.Parmaklarımın eklem yerleri çok ağrıyor.

Portakalı bile zor sıktım.

Kat kat boya yok saçlarımda da.

Her neyse…..

Sen bana cehennem yaşarken geldin

Sen bana bir adım ,ben sana bir adım.

Ayakta durmanın gayreti 

Sonra birbirimize koşarak

Nasıl güzel bir coşku ile

Bir hüzün karakahve gözlerin

Sis ve duman yok artık üstümüzde.

Ve bizim en güzel havamiz kar yağarken

Ellerimizi birbirimizin ceplerinde ısıtmak.

Ağzımı dikmek istiyorum bazen.

Dilimi ısırayım totomu kasiyayim nazar değmesin 🙂

Seni görmek ne demek biliyor musun?

İlk bisiklet,çıtadan yapılmış un ,su ilehazirlanmis hamur ile birleştirilmiş rengarek uçurtma gibi…

Bana lunapark sözün var rampadan aşağıya inişte

Yüksekten korksak da binelim dönme dolaba

Ya da atlı karınca ya yaramazlık yapalım

Sabaha kadar dönüp dönüp uyuyalım

At bacagını kalçama

Bana gömlek gömlek borcunu ödedin.

Tuzlu ,ıslak  ve sen kokan.

“Öyle bir şey.” üzerine 2 düşünce

Bir Cevap Yazın

