Çok teşekkür ederim.

… Gift Raffle Winners… (Hediye Çekilişi Talihlileri)… – http://wp.me/p5sYxh-1e0

🙂 çok mutlu oldum. Nefesim ile birlikte el ele iken güzel insanların varlığının etrafımda olduğunu bilmek ve çok şanslı bir kadın olduğum için tekrar tekrar umut etmekten vazgecmeyerek yeni yıla hediyeniz ile birlikte gireceğim  çok huzur doldum.Tekrar teşekkür ederim.

“Çok teşekkür ederim.” üzerine 12 düşünce

  1. Ben teşekkür ederim.. Katılmaya değer gördüğünüz için.. Yalnız göndermiş olduğum e-maile kargo bilgileriniz ile dönüş yapmanız gerekiyor.. ( e-mail de tüm açıklamalar mevcut)..
    Sevgilerimle.. 🙂 ❤

    Liked by 2 people

      1. Teşekkür ederim.. bekliyorum.. bende heyacandan unuttunuz sandım.. 🙂
        Eğer yine bir problem olurda bilgileriniz gelmediği takdirde aynı e-mail’imi mailinize hatırlatma amaçlı tekrar yollayacağım.. Sevgiler..

        Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

