Ah!Aşk.


Ey mahşeri karanlıklara düşmüş Aşk’ı sükutum.

Ey gönlümün vazgeçilmez penceresi.

Bilinmez matemim deki gözyaşım,suskunluğumda ki sessiz çığlıklarımsın. 

Ahhh!yüreğimde ki feryadım gönlümün çekilmez vefası,hastalığımın sabr’ı telaşısın.

Şems!gönlümün aciz sevişleri seyyahlığındandır.Aşk’a bulandım bilmezmisin.

Aşkınla aşka bulanmış bir ben varım. 

Sensizliğe aciz ,sana hasret ,sana uzak,sana meftun sil benliğimden matemi şimdi hadi

İlk ve son kez sev beni.

Kimya Hatun 

Resim:Canan Berber 

Aşk sol yana:50×70 Yağlı boya peri şair karanfilli 

15 thoughts on “Ah!Aşk.”

  1. annemde sizin gibi resim buluyor kareler içine alıp çiziyor. Resim yapmak çok güzel olsa gerek. Bende onun resimlerini canlandırıp hikayeler yazmayı sevdim. Bir resim görünce canlandırmayı ona hikaye yazmayı seviyorum bende.

    Bir dönüşte beden savrulur
    ALLAH için yürekleri kavrulur
    ALLAH ALLAH nidaları
    Kabul olsun duaları
    Kim Yaradanı severse
    İçinde onu özlerse
    Cennet onun olsun
    ALLAH için kavrulan yüreklere
    Cennet konsun

    Bu şiirde resminize benden hediye olsun arkadaşım

    Liked by 1 kişi

    1. Resim yapmak bir yetenek değil ama çok emek istiyor ben çok amatörce yapıyorum bu hobby i elimden geldiğince çalışıyorum annenize sevgiler şiir ve yorum için yüreğinize sağlık

      Beğen

Bir Cevap Yazın

