Yine saykoya bağladım.

Nefese tırmandım ki yükseklik korkum yamaç paraşütü ne rağmen devam etmekte çok yükseklere çıkmayı hiç sevmedim vücudun vücudu bulduğu haller harici; Necla yı çok sevdim ismini örttüğünden ötürü ve karın yağmasını yağsada bize engel olamayacağını don lastiği ni sevdim 1metre alıp çekince 2 metre olup sevindireceğini, kuru kumanyaya bir gülüşü ,bugün bulduğum 5 liraya yine sokak pisilerine yem aldım.Mukaddes teyze yine dua etti. Yine van gogh ile realite sevismemiz oldu,biraz içimizdeki şeytanı okudum birazda müzik dinledim günümü es geçeyim. Arap saçına döndüm.Ama yatağıma yine huzur ile girdim sevdiğim adam kokuyordu.

14 thoughts on “Yine saykoya bağladım.”

  1. Hello, and Happy New Year 2017 that begins, that this year brings you everything you hope for.

    I closed my blog, to protest against WordPress, which, in mid-December, stopped a function of the statistics I used for 10 months. (Origin)
    They lost a customer, they will not have a single dollar left.
    I kept: Twitter and Google+

    Hugs

    Liked by 2 people

  2. UNICEF yararına almis oldugum Van Gogh un buğday tarlaları tablolarından birinin puzzle ile her gun sevisiyorum ☺ bugune kadar milyonlarca puzzle parcasi birlestirmeme rağmen ilk defa birbirinin aynı renkte,desende ve parcalar birbirine bu kadar aynı kesimde olan bir puzzle ile ilk defa karşılaştım ve uzun süre daha sevisecegiz gibi gözüküyor

    Beğen

Bir Cevap Yazın

