Öylece yazılan.

Zihninize negatif enerji veren beyinleri nötralize edin.

Sağlam durun.

Haftada bir 🙈 bolll tereyağlı iskender üstüne künefe yiyin.

Spor yapın.

Olmuyor ise olmazları bırakın.

İnançsız olsanız bile inananlara saygı duyun.

Sokak hayvanlarına iyi bakın.

Yazın pamuklu ,kışın sıkı giyinin bol C vitamini alın.

Kitap okuyun.

Dişlerinizi fırçalayın.

Duş alın.

Kin tutmayın.

Kendiniz olun.

Dedikodu yapmayın.

Hak yemeyin.

Empati kurun.

Yardımlaşın.

Birlik olun.

Sevin , aşık olun.

Yalan söylemeyin.

Güven verin,güven duyun.

Bencil olmadan sevin.

İnsan olun.

 Sadece insan.

Bazen simple olan hersey güzeldir.

25 thoughts on “Öylece yazılan.”

  1. Bireyselleşmeye zoraki itilen insanoğlu/kızı, sorunlarla mücadelede yanlızlığa itiliyor. İyi insan olmak bazen yetmiyor kısacası. Yine de biz iyi olalım da. Hayat kötülüğünü pis oyunlarını oynasın.

    Liked by 2 people

  2. Vazgeçme zaten sevgili Peri Şair’im, hiç birimiz vazgeçmeyelim… zaten biz hep insandık, yani en azından insan olmanın anlamını bilerek, öğrenerek yol aldık, aksi olabilir miydik? Peki ama sorun nerede, bizde, bizlerde değil ki… Bak şimdi bir liste yapmaya kalksam, hayatlarında hiç iyilik yapmamış insanlar, ya da sevmesini bilmeyen insanlar, iyilikten anlamayan ve vermekten çok alanlar, falan falan…. İyilik ve sevgi neden dalga dalga yayılmaz da, kötü olan şeyler daha hızlı bir şekilde yayılır, tıpkı bulaşıcı bir hastalık gibi… Kötülük dolu bir dünyada, kötülükler içinde yaşıyoruz. Sevgil Peri Şair’im, öte yandan, sen istesen de insan olmaktan vargeçemezsin… İyilik ve kötülük değiştirilemez der bir filozof, ancak iyileştirilebilinir, yanlış anımsamıyorsam. Kötü bir adamı ne kadar iyi bir insan yapabiliriz… ? ne kadar. Ya da tam tersi iyi bir insanı ne kadar kötü yapabiliriz ? Cehaleti bütün bunların dışında tutmak lazım, bir de psikolojik problemleri, yine de kötü kötü, iyi iyi olarak kalır. Bilmiyorum, saçmalıyor da olabilirim, senin yazdılarınla bir an düşünce fırtınası yarattım kafamda. 🙂 Teşekkürler, sevgiler, nia

    Liked by 1 kişi

      1. Bak şimdi ne yaptım, like senin için yapacakken kendi yazıma yaptım!!!!! Yaşlandım artık. Sen de iyi ki varsın sevgili Peri Şair’im, galiba senin oralarda kar yok, var mı yoksa?

        Liked by 1 kişi

      2. Sabahtan beri sulu yağıyor ama tutturamadı daha belki gece el ayak çekilince yağar ☺ arada kendimizi de like yapıp kendimize moral vermek lazım cok öpüyorum seni

        Liked by 1 kişi

  3. Sevgili Peri Şair’im, bir gariplik oldu sana tam yanıt veriyordum senin comment yok oldu, mailimde görüyorum ama siteme girince yok. Merak ettim sen en son sana yazdığımı okuyabiliyor musun sitemde?

    Liked by 1 kişi

  4. Hep ayni ruhların birleşimi gibiyiz. Farklı anlatım tarzları ile ayni şeyleri istiyoruz değil mi? Az sıkıntı, çok mutluluk, bolca insan olma. Ruhlar birbirini tanır. Ben seni tanıyorum. Güzel kalpli yürekli bir ruhsun. Ruhum senin ruhun ile arkadaş. O yüzden burada da bulduk birbirimizi.. Seni seviyorum güzel ruhu olan arkadaşım

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

