Sahi benim adım ne?

Bir kitabım yok yazdığım fakat yazacağım. Nia bana peri şair im diyor ben bir peri şair im fakat bir şair değilim üstadlara ayıp olur. Bir adam nasıl sevilir. İşte onu çok iyi bildiğim için nefesime yazıyorum. İyi bir gözlemciyim.Kelimeler ile aram iyidir.Anlam ifade eden noktalama işaretleri ni bir türlü sevemedim işte. Yüreğimi koyuyorum yazdıklarıma yüreğinize dokunuyorsam ne mutlu bana. Bazen saykoya bağlarım.Ruh hastasıyım ben diye kendime cok takılırım.Kafam cok çalışır benim hiperaktifim.Bir şekilde yazdıklarım ile dışa vurup rahatlıyorum sanırım.

Kısacası anlamasanızda anladığınız dilde yazılmış deli bir aşık kadınım işte. 

“Sahi benim adım ne?” üzerine 45 düşünce

    1. 😊 önce birinciyi bir yazmayı becerebilsem hayatım boyunca tiyatro ve eğitim de yer aldım ileri ki haftalarda yeni bir işe başlıyorum gıda sektörü ☺ bu hiperaktivite ile dunya mutfakları kitabı bile cikarabilirim yağmurlu ama içimizin heyecanı ile harika bir pazar günü diliyorum sevgili Nia a.

      Liked by 2 people

  1. Duygularını vuruyorsan dizeye
    Kalbini dökersin her heceye
    Meydan okursun gündüze, geceye
    Güzellikler sunarsın, hayat denen bilmeceye

    arkadaşım yürekten çıkan sözler, en kıymetli şairin dizelerinden kıymetlidir. 🙂
    Sana ve sevdiklerine mutluluklar

    Liked by 3 people

  2. Kitap yazmak bilgi ve birikim ister. Sizde de her ikisi var. Başlayın bir yerden. Bekletmeyin bizleri. Okuyucularınıza yazık etmeyin derim 🙂

    Liked by 1 kişi

  3. google does not always translate, i feel, very well what you have written. i feel i need to read between the lines a bit. but i feel how lucky is the man/woman who is loved by you and has the chance to love you.

    Liked by 1 kişi

      1. Bir adamı sevişin, anneliğe kattığın o hiperaktiviten ve hayatını o güzel yansıtışın… Yazılarındaki samimiyetin… Hayata sevgi dolu bakışın… İdolümsün 😘

        Liked by 2 people

  4. Sevgili peri şair, kısa bir süredir takip ediyorum sizi. İyi bir gözlemci ve kelimelerle arası iyi bir insan olarak tanıtmışsınız kendinizi. Bunlar çok güzel vasıflar. Fakat nacizane fikrimi söyleyeyim, “bir adam/kadın nasıl sevilir iyi bilmek” ve”aşık kişi” olmak, bence iyi bir yazar olmak için yeterlidir. Gerisi kendiliğinden gelir. Hem noktalama işaretlerini de çok takmayın kafanıza. “Soru işaretleri ve ünlemlerle dolu bir dünyada noktalar ve virgüllerle yaşamaya çalışmak” sizin ve benim gibi insanları sıkar zaten. Başarılar diliyorum sevgili yazı dostu, güzel insan..

    Abdulkadir Kızıltaş

    LİNK: https://akiziltas.wordpress.com/

    Liked by 1 kişi

    1. Çok teşekkür ederim Abdülkadir bey onore oldum guzel yorumlar ile daha da güçlü oluyor kalemim yıllarca noktalama işaretlerine bağımlı kalıp kendimi ifade edemedim bazen o anda geleni yazıp yayınladığım için bazen anlasilamiyormuyum diyorum ama sağolsun takip eden herkes artık çözdü beni 😊

      Liked by 1 kişi

      1. Ben teşekkür ederim sevgili peri şair. Bilgi birikimi denen şeye olan inancımı yitirdiğimden beri böyle düşünüyorum. Sevgi birikimi, aşk birikimi, gözlem birikimi, insan birikimine inanıyorum artık. Bildikleriyle bir yere gelen insandansa bildiklerini bir yere getiren insanın yeğ olduğunu, güzel düşünen, hayal kurabilen insanın yeğ olduğunu idrak ettiğimden beri böyle düşünüyorum. Bütün bunları Türk Dili ve Edebiyatını bölümde çalışan bir akademisyen olarak söylüyorum. Fazla gevezelik yaptım sanırım. Sürdürülebilir gülüşler ve geri dönüştürülebilir mutluluklar diliyorum.. Tekrar tebrikler.. Sevgiyle kalın..

        Abdulkadir Kızıltaş

        Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

