Nefes

Ben ne şairim,ne de yazar.

Ben yaşadığımı yazarım.

Yüzünü avuçlarımın arasında hissettiğimdeki o titreme yüzünü,gözünü sevdiğim o anlar.

Görmek, bakmak arasındaki fark.

Seni senin ile iken dolu dolu yaşamak.

Dibine sonuna kadar.

Dudak tiryakiligim yok ki benim sigarayı bile canımızı yaksa da dibine kadar çekerim .

Ben sever isem tam severim.

Ve yine severim hep severim NEFESİM. 

“Nefes” üzerine 19 düşünce

  1. Demek aşk böyleymiş.
    Ben anlamam aşktan sevdadan
    Bilmem ama soğuk soğuk terler; düşünür
    Uyanırım rüyadan
    Duygularım ürkek
    Duygularım korkak
    Aşk mutluluk insan ister delice el ele koşmak
    Sevdiğinin dudaklarında çoşmak
    Beraber aşka susamak
    Yeniden yudum aşkı yudumlamak
    Ne yazarım ne de şair olsam olsam
    Duygularıma köle
    Satırlarda ve sair

    Size ve sevdiklerinize mutlu akşamlar diliyorum. 🐞

    Liked by 2 people

  2. Neredesin benim yazıdaki Nefes’im… Buradasın işte. Bu sisli İstanbul sabahında, Aşk’ınla günüme güç kattın, ilham kattın, renk oldun, Tanrım, Aşk’ınızı sonsuz kılsın! Teşekkür ederim sevgili Peri Şair’im! Sevgiler, nia

    Liked by 1 kişi

      1. Zaten noktalama işaretlerine doğaçlama da gerek yok sevgili hocam. Harikasiniz. Sizi yaklaşık 1,5 yıldan fazla bir zamandır takip ediyorum. O yüzden yeriniz benim yanımda farklı. Yazılar ve şiirler çok güzel hocam. Tam gaz devamını bekliyorum. Sevgiyle kalın.

        Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

