Tam on ikiden.

Tam da uyurken yerine gömülüyorsun ya işte bu tam on ikiden.Sadece iki gün kaldı kokumuza karışmaya.En sevdiğim filmin soundtrack i ile huzurlu gecelere sevdiğiniz olsun olmasın bu hayat sadece önce senin ve umudun ile yaşa.Çoooook yoğun ve zor bir gün geçirdim yine günümü dolu dolu yaşadım  bazen ben ölürsem tabuttan atlayasım gelir benim diye düşünmüyor değilim morgda yeniden canlanan ceset olmayı çok isterdim.Heyoooo ben ölmedim deyip headbang yapmayı.😂😂 ben uyuyayım yarın yine yoğun gün ve ertesi gün nefese yola koyulma vakti.Huzur dolu ,mis rüyalı uykulara.

“Tam on ikiden.” üzerine 12 düşünce

  1. İnsan her gece ölen,
    Her sabah yeniden doğandır,
    Sağlıkla uyandığın her sabah,
    Ölümden kalktığın andır,
    Ben ölmedim, şükürler olsun deyip,
    Her şeye, yeniden başlamak için, bir şans dahadır…
    İyi ve şiirli günler olsun…

    Liked by 2 people

      1. Sen, hoş görürsen geleni,
        Hoş gelir,
        Hoş geçer,
        Hoş gider,

        Ne demiş eskiler,
        Her şey, sende başlar,
        Sende biter,

        Baktığın bir aynadır,
        Nasıl bakarsan,
        Öyle görünür,
        Öyle yaşanır,
        Öyle olur,
        Dünyan…

        Liked by 2 people

Bir Cevap Yazın

