SIĞAMIYORUM KABIMA.


Belki ben seni yoksulluk yararına seviyorum

 Aşkımmm başka bir şeye dönüşüyor bu dünyada.

Bozuyorum ağzımı be bozuyorum, ahh bir bilse bilse halimi, şekerde bozulur.

Belki beklemekten, zembereğim feci kayık bu gece.

Geçtim içinden umursamaz kalabalığın, hay allam sizi alsın mk ( küfür ettim pardon)

Kendi geçtiği hayatı bir tesbih dolusu anlatan kır saçlılar.

Doğacak yeni bir gün,acıya açtığımda perdelerimi

Zorluğa inat açıyorum perdelerimi güneş dolsun içerime içerime.

Bir gözü simittedir martının. Hem neden ölür ki güzel şiir yazan şairler.

Söyleyelim ölmesinler.

Ağzı kocaman yarık bahçemde kedimin.

6 doğumun 1ini yaşatabildik. Ölümler neden bu kadar kolay.

O çirkin semtlerin ,süslü pazarları renginde şimdi caddem.

Sonra çayın yanında ne tatlı bir kadınım adammm adam ben.

Çünkü bilirim; ağzı kin tutar konuşmayanın.

O yüzden aklıma geleni yazıyorum.

Bira, sigara,lahmacun, künefe ve nefesimmm. 5 li priz  çektirdim mutfağa.

Kanı kesmiş bir bıçak gibi sessizliğin ve caza dönüşen sesiyle.

Dinliyorum yine şarkılarımı.

İnan yoksulluk yararına ve dizlerini göğsüne çekerek.

Çıkmıyorum pazarları kente. 

Dünya değil uleyyyn burası, her boku bilen platonik gezegen.

“SIĞAMIYORUM KABIMA.” üzerine 21 düşünce

      1. 😂😂😂 deli sen benimle ye bir gün bak rezilliği gör şööleeee yağını kolumdan akıta akıta yiyorum geçen hafta Mecidiyeköy cevahirdeydim maalesef çok kısıtlı zamanım vardı haziran ayında olmadı bayramda bir şekilde kacicam yine haberleşiriz

        Liked by 1 kişi

      2. Yorgunluktan yemek yemeyi unutan birine gece gece ettiğin nedir bir bilsen… :))) ha şimdi ben ne yapam????ekmek üstüne kızgın yağ mı akıtsam iskender niyetine :)))Suçlusun suçlu :))

        Liked by 2 people

  1. Burası cennet değil
    Dünya bilir misin?
    Her şey güzel olsa sevinir misin?
    Bırak olsun varsın, garip, gureba
    Olsun be ya!
    Olsun ki!
    Güzelin kıymetine varalım
    Dökülsün kır saçlarımız önümüze
    Bırak biz şairlerde ölelim
    Sakın kanma dünyanın bir günlük cennetine
    Arkadaşlarına dost ol
    Aşkına yaren
    Çocuklarına şevkat
    Derdi kederi kenara bırak
    Dünya cennet değil.
    Bunun farkına var
    Yoksa yıpranır,
    Bütün duygular.
    Sev sevil neşelen
    Derdi kederi düşünme
    Koy onları bir salıncağa
    Salla gitsin.
    Ya salıncakta uyur,
    Ya düşer kafası yarılır.
    Dedim ki!
    Kardeşim bu yazdıklarıma yine bayılır. 🙂 🐞
    Günün güzel mutlu
    Yarınların umutlu olsun. 🐞

    Liked by 2 people

  2. Benim Sevgili Peri Şair’ime kimler ilham olmuş, neler esinlemş böyle… Seni izlediğim, okuduğum kadarıyla, bir ilk ile karşılaşıyorum. Başka bir boyutta, deli rüzgarlara karışmış Peri Şair’im var bu dizelerde… Perilerde arada delirip uçarlar mı acaba, 🙂 Harikasın. Yorumlara gelince, o kadar olumlu olamayacağım bayanlar, ne b u, gurmelerin blogu gibi olmuş… ben diyetteyim hala… Buluşamadık da!!!! Kim bilr ne zaman ama sizinle buluşmaktan korkuyorum bilesiniz 🙂

    Teşekkürler, sevgiler, nia

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

