Misis de bayana.­čśŐ

-Bir Kad─▒n─▒n Ola─čan├╝st├╝ Hal ─░lan─▒-
Ya┼članmaya hakk─▒m yok de─čil mi bay─▒m; her zaman g├╝zel ve bak─▒ml─▒ olmal─▒y─▒m!
┼×i┼čmanlamamal─▒y─▒m kesinlikle; regl ge├žirmemeli ve menopoza girmemeliyim ayr─▒ca.
Bir toplulukta be─čenilmem ho┼čunuza gider; ama size olan sadakatimi hissettirmeliyim herkese.
Dinlenme hakk─▒m olmamal─▒ de─čil mi bay─▒m; sizin gibi ├žal─▒┼č─▒yor olmam─▒n yan─▒ s─▒ra, ├žocuk bak─▒m─▒, ev i┼či, yemek, bula┼č─▒k hep benim ├╝zerime kalmal─▒ ve b├Âl├╝┼č├╝lmemeli!
├çocu─čumuzun sorunlar─▒n─▒ ben dinlemeliyim, hasta oldu─čunda ben ilgilenmeliyim, veli toplant─▒lar─▒na ben gitmeliyim, dersine ben ├žal─▒┼čt─▒rmal─▒y─▒m ve size d├╝┼čen, ├žocu─čumuzun ba┼čar─▒lar─▒n─▒ dostlar─▒n─▒za anlatmak yaln─▒zca.
Siyasetle ve futbolla ilgili ahkam kesmenizi hayranl─▒kla kar┼č─▒lamal─▒y─▒m ve okudu─čum kitaplara dahi kar─▒┼čman─▒z─▒ bana olan sevginize yormal─▒y─▒m.
Kendime ait zaman dilimine ve hobilere ihtiya├ž duymamal─▒y─▒m de─čil mi bay─▒m; size ve ├žocu─čumuza kendimi adamam en do─črusu de─čil mi!
Siz sarho┼č olabilirsiniz, siz k├╝fredebilirsiniz, siz ba─č─▒ra ├ža─č─▒ra konu┼čabilirsiniz; bana d├╝┼čen u├žsuz bucaks─▒z bir dinginlik…
Ba┼č─▒m─▒ al─▒p tek ba┼č─▒ma uzaklarda bir yere gidip kafa dinleme iste─čim namussuzluk size g├Âre; cinsel fantezilerinizi, cennette size hediye edilece─čini var sayd─▒─č─▒n─▒z huri a├ž─▒klamalar─▒n─▒z─▒ ve kad─▒nlara olan gayet anlaml─▒ bak─▒┼člar─▒n─▒z─▒, kad─▒nla erkek aras─▒ndaki hormon farkl─▒l─▒─č─▒na ba─člaman─▒z sizin ne kadar namuslu oldu─čunuzu g├Âsteriyor zira!
Sizden bir ricam olacak bay─▒m; l├╝tfen defolup gider misiniz!
Ben kad─▒n─▒m; bayan de─čil han─▒m de─čil, kar─▒ de─čil! Kad─▒nlar─▒n da ola─čan ├╝st├╝ hali vard─▒r bay─▒m; yaln─▒zl─▒─č─▒ se├žmek gibi, do─čay─▒, ├žocuklar─▒, tutunamayanlar─▒ sar─▒p sarmalamak gibi ve ecelini beklemeden, ┼ču ├╝├ž g├╝nl├╝k d├╝nyada otuz yedi numara bir ayak izi b─▒rak─▒p, cennetin ve cehennemin olmad─▒─č─▒ ba┼čka bir boyuta ge├žmek gibi.
Evlenme gere─či duymuyorum bay─▒m; yoluma ├ž─▒kan bir kedinin, bir a─čac─▒n, bir derenin durulu─čunda bir adam bulursam ve o adama “benimle gelir misin?” diye sordu─čumda yan yana ad─▒mlar atabiliyorsak d├╝┼č├╝ncem de─či┼čebilir bir ihtimal.
Sevinmelisin bay─▒m; seni bir koltuk de─čne─či olarak g├Ârmedi─čim gibi kendime, sana bak─▒nca bir kredi kart─▒, bir evlilik s├Âzle┼čmesi ya da g├Ân├╝l e─člencesi de g├Ârm├╝yorum! Ama senin beni ne olarak g├Ârd├╝─č├╝n├╝ duyumsuyorum ve kuraca─č─▒m tek bir k─▒sa c├╝mle var; “├Âp├╝ld├╝n can─▒m!”
Ben tembellik hakk─▒n─▒ seviyorum bay─▒m; ├╝retme hakk─▒n─▒, b├Âl├╝┼čme hakk─▒n─▒, ├Âzg├╝r olma hakk─▒n─▒ seviyorum. Benim de kendime g├Âre kriterlerim var ve bu kriterlerin hi├ž birine uymuyorsun maalesef.
Bir kad─▒n─▒n ola─čan├╝st├╝ hal ilan─▒n─▒ dinledin bay─▒m; da─č─▒labilirsin ┼čimdi!
-Erg├╝r Altan-

S├╝rg├╝n G├╝nl├╝kleri

13 thoughts on “Misis de bayana.­čśŐ”

    1. Tam bizlik bir c├╝mle.Ben beni benlikten uzun y─▒llard─▒r ├ž─▒karan bir bay─▒ bay bay yapal─▒ ├žok oldu ­čśÄ ┼čimdi beni ben yapan bir bay ile yolumu a├žt─▒m ┼čimdi i┼če gitmek i├žin yoluma ├žekilmeliyim ­čśŐ ├Âp├╝yorum seni.

      Liked by 1 ki┼či

Bir Cevap Yaz─▒n

