Nefesime.

Geçtigimiz hafta sonu kokunun neye benzediğini sonunda buldum nefesim.Çocukken en sevdiğim şeydi annemin köyünde traktör ile çukur dolu yollardan geçip tarlaya gitmek.Hele de buğdayların hasat zamanı ,içime cigerlerim patlayacak kadar çekerdim o kokuyu ve senin kokun tıpkı çocukluğumda cigerime dolan hasat edilen buğday kokusu ve senin şevkatin, bana değer verişin ailemin bana verdiği muhteşem çocukluğum, sen bu yüzden benim nefesim benim ömrüm oldun arkamda kocaman adam ,tıpkı babam gibi duran ,sımsıkı saran ,kollayan, bu dünyada hala adam varmış dedirten ay (ım) bu şarkıyı çok seversin sen diyeli tam iki yıl oldu. iyi ki varsın.

“Nefesime.” üzerine 8 düşünce

Bir Cevap Yazın

