Ne huzurlu gece.

Karman çorman oldu belki ama beni gün içinde ve sonunda yansıtan iyi yönde ki herşeyi seviyorum.Bir adam seviyorum nefesim dediğim.Arka komşularımı seviyorum.Gecenin bu vaktinde bana huzurumun yerine yüzüme gülümseme hatta sevinç hıçkırığı bıraktıran. Yaşamayı seviyorum bana neden yaşadığımı hatırlattığı için.Ve şarkıları seviyorum bizi değil ikimizi dinlemeyi sevdiğim için. 

“Ne huzurlu gece.” üzerine 16 düşünce

      1. 🙂 harika Çok sevindim. Müziksiz geçen bir hayat harcanmış bir ömürdür demiş büyük bir düşünür dost. 🙂 çok sevindim. Ve yaş itibarı ile falan gibi şeylere girmeyelim. Zira pek genç sayılmam. Geçen genç kızın biri otobüste bana yer verdi. Yemin ediyorum kavga çıkaracaktım 🙂

        Beğen

  1. En güzel duygudur sevmek
    Doyasıya özlemek
    Yanındayken bile özlemek
    Dokunmak ve yeniden dokunmak
    Dokunmayı özlemek
    Hafifçe koltuğunun altına sokulmak
    Huzur bulmak
    Kokusunu içine çekmek
    Ve yeniden koklamak
    Kendini güvende hissetmek
    Sobanın kenarında minicik bir kedi gibi kıvrılmak
    Huzur bulmak aşkın sıcaklığında
    Varlığında özlemek,
    Yokluğunda özlemek
    Ve her zaman sevmek.
    İnanılmaz bir duyguyu bir şarkı nağmesinde hissetmek
    Çiseleyen yağmur altında beraber ıslanmak
    Aşk işte ya! Aşk.

    Bir erkek olarak kadının duygularını tam manasıyla bilemem ama. İşte kadının mutluluğu sanırım bu olsa gerek.
    Sevdiğinizle ve sevdiklerinizle daima mutlu olun. İyi akşamlar size ve sevdiklerinize 🐞

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

