FELSEFE YAPMA ☺

Bir kalem nasıl güçlü olur?

Bir kağıt nasıl anlam kazanir?

Bir beyin ne kadar güçlü düşebilir kağıda?

Çığlıktır bu yaşamın adı.

En uzun gün olan gün de çığlık çığlığa düştüm anamın rahminden.

Dedi hayat “insanlar keskin bıçak, ben değilim keskin ve zor olan.”

Ben dedim keskin sırtında yürürürüm, yürüyorum yara bandı bunun için var.

Dedi hayat dünya şöyledir böyledir. 

Dedim kes sesini artık o böyle şu şöyle.

Dedim son paramı nefesimi görmek için bilet parası almak için verdim.

Öyle senin gibi felsefik bakamayacağım dünyaya.

“FELSEFE YAPMA ☺” üzerine 4 düşünce

  1. Sen ne yaparsan yap. Hangi şarkıyı okursan oku. Hayat bildiği şarkıyı okur. En güzeli o şarkıya kulak vermek sanırım. Bazen mutluluk bazen hüzün söyler. Bazen hareketli bazende suskundur; bu şarkı. Kısacası her havadan çalar. Neyse en iyisi ben kısa keseyim Aydın havası olsun.
    Sevdiklerinizle size mutlu akşamlar diliyorum. 🐞
    Önceki yazınıza bir yorum attım sanırım yorum gitmedi ama yazdığım cevabı devam ettirip gazete yazımın konusu yaptım. O yazının tamamını da o paylaşımınıza yeniden atayım.

    Liked by 1 kişi

Bir Cevap Yazın

