Gez,göz,arpacık.

https://www.youtube.com/shared?ci=xrVysJje_xI

Kucağında uyumak.Tenini hissetmek,sıcaklığını. Ellerini tutmak.Dudaklarına dokunmak.  Kokunu derin nefeslerle içime çekmek. Hasret gidermek.Hiç bir şey düşünmeden .Sadece bizi hissetmek.Başımı göğsüne dayamak. Sıkıca sarılarak.Kucağında sadece uyumak istiyorum.Yorgan bizi yaksada.Gece her hareketimde uyansanda.Bacagini at kalçama.Ben zaten seni gece severken uyuyamıyorum ki!Sabahın köründe uyansak ta.Senin ile uyumanın, uyuyamamanın birlikte rüya görmenin ve beraber uyanmanın  tekrar tekrar tadı bambaşka.Tereyağ kokusu sarsın evimizin her yanını senin yaptığın ekmeklerin tadı bambaşka.Yara bandım ,hayatıma huzur verenim,uyurken bile yatağın içinde beni bulup, sıkıca sarmalayan nefesim.


“Gez,göz,arpacık.” için 5 yorum

Yorum bırakın